« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.