2020-10-30 15:28:49

„Priče koje znaju put“

„Priče koje znaju put“ naziv je projekta u kojem čitamo s učenicima i upoznajemo emocije kao što su sreća, strah tuga, ljutnja. Projekt se provodi u 2.c razredu kroz četiri radionice koje provode psihologinja Anja Radaković i knjižničarka Andrea Dubaić Begić.

Osvješćivanje osjećaja temelji se na pričama iz slikovnica Tatjane Gjurković i Tee Knežević, a svaka slikovnica govori o određenoj emociji. Nakon čitanja priče slijedi rasprava tijekom koje djeca iznose svoje dojmove, mogu se prepoznati i povezati sa svojim problemom ili osjećajem, a na kraju je kreativni rad i izražavanje učenika.

Ono što je važno kod terapeutskih priča je da su one pisane jednostavnim jezikom, svrha je da se dijete prepozna u nekoj situaciji u kojoj se nalazi i glavni lik te da osjeti pozitivne osjećaje i sreću kad shvati kako je glavni lik riješio problem.

Cilj terapeutskih priča je pomoći djetetu da prepozna sebe u nekoj situaciji, da shvati što osjeća i dobije primjer kako si može pomoći.


Osnovna škola Dore Pejačević Našice