Medijska pismenost obuhvaća analizu, vrednovanje i stvaranje sadržaja, a takav pristup medijima smatra se ključnim oblikom pismenosti 21. stoljeća.
Učenici koji pohađaju Novinarsku skupinu sudjelovali su u radionici Kako biti svoj i u medijskom okruženju. Uz podršku učiteljice Dubravke Kruljac razmišljali su kako izgraditi zdravu sliku o sebi uz doprinos medijskom i socijalno-emocionalnom opismenjavanju. Tijekom prve aktivnosti učenici su objasnili što znači pojam BITI SVOJ te što podrazumijeva ZDRAVA SLIKA O SEBI. Istaknuli su koja područja u svojoj slici o sebi doživljavaju pozitivno, a koja negativno te usporedili kakvi su su realnom, a kakvi u digitalnom svijetu. Radionica je zaključena pisanjem savjeta Kako biti svoj u digitalnom svijetu? te crtanjem digitalnog otiska.
„Uravnoteženim zadovoljavanjem potreba, osobno odgovornim ponašanjem u virtualnom okruženju i brigom o cjelokupnom zdravlju (i mentalnom i tjelesnom) doprinosimo većem zadovoljstvu vlastitim životom!“
Dubravka Kruljac, učiteljica hrvatskoga jezika
Medijska pismenost obuhvaća analizu, vrednovanje i stvaranje sadržaja, a takav pristup medijima smatra se ključnim oblikom pismenosti 21. stoljeća.


