Nakon uvodnoga pozdrava za sve je sudionike organizirana igra pogađanja tijekom koje su učiteljice izložile knjige koje su gosti trebali uvrstiti u određene kategorije: knjiga koju čita srednjoškolka, knjige koje su na popisu lektire, knjige koje čita petašica u slobodno vrijeme, knjiga koju čita učiteljica… Uvodni izazov nije bio težak za naše čitatelje pa su s lakoćom odredili tko čita koju od izloženih knjiga i tako osvojili prigodne nagrade: olovke ili magnetne označivače za knjige.
Tijekom susreta učenici su predstavili svoje omiljene knjige istaknuvši najvažnije poruke ili zanimljive likove, a uz šalicu toploga čaja i slastice koje su pripremili članovi obitelji naših učenika, razgovor o knjigama nastavljen je i nakon službenoga dijela čajanke.
Svoju preporuku za knjigu na engleskome jeziku izložila je i srednjoškolka Stela Sokač, a psihologinja Anja Radaković i pedagoginja Sanela Mandić Vidaković na susret su donijele slikovnice koje čitaju svojoj djeci prije spavanja.
Gospođa Irena Stipanović predstavila je svoju najdražu knjigu Kradljivica knjiga istaknuvši da ju je prvi put čitala zajedno sa svojim sinom i da će svatko tko pročita ovu knjigu, zavoljeti čitanje. Profesorica Lea Mijatović mladim je čitateljima preporučila djela spisateljice Ivane Šojat, koja mogu čitati osnovnoškolci, srednjoškolci, ali i starije generacije. Gospođa Marija Buha izdvojila je novitete u dječjoj literaturi u našoj gradskoj knjižnici i napomenula što nas još očekuje u Mjesecu knjige.
Izuzetno nam je drago što ovakvi projekti – koji promiču knjigu, čitanje, ali i javne nastupe naših učenika – izazivaju pozitivne povratne informacije, a interes sudionika, koji je svake godine sve veći, dokazuje da knjige ne gube svoju vrijednost ni u našoj digitalnoj svakodnevici.
Dubravka Kruljac, učiteljica hrvatskoga jezika


