preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
eTwinning škola

PROJEKTI

  

Upute za roditelje i učenike


 

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

TIJEKOM OVE NOVONASTALE SITUACIJE,

MATERIJALE VAM SVAKI DAN

 PRIPREMA VAŠA STRUČNA SLUŽBA!heart

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

KORISNO

           

Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

INFORMACIJE

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLA ZA ŽIVOT - PRAKTIČAN RAD U NASTAVI BIOLOGIJE
Autor: Andrea Dubaić Begić, 17. 10. 2019.

Učenici moraju iskusiti život da bi ga razumjeli. Za razliku od tradicionalnih metoda poučavanja kojima se učenicima prenose gotova znanja, metode aktivnog učenja, među kojima metoda praktičnog rada u nastavi biologije ima nezamjenjivu ulogu, stavljaju učenika u središte nastavnog procesa i aktivno ga uključuju u procesu stjecanja znanja. Istraživanja pokazuju da nastavne sadržaje koje učenici samo slušaju zapamte otprilike 10%, sadržaje koje gledaju i slušaju približno 50%, a ono što sami naprave zapamte gotovo 90%. Praktičan rad u nastavi biologije unapređuje sve tri domene učenikova razvoja: kognitivnu, afektivnu i psihomotoričku. Tako se s pomoću metode praktičnog rada ostvaruje holistički pristup u odgoju i obrazovanju koji je usmjeren na razvoj cjelokupne učenikove osobnosti.

Leopoldina Vitković, učiteljica biologije

opširnije...

 


U metodološkom smislu, praktičan rad u nastavi biologije nalikuje znanstvenom radu biologa istraživača. Jedina je razlika što znanstvenik putuje prema nepoznatome, a učenik otkriva već otkriveno. Glavne etape praktičnog rada jesu: postavljanje problema koji je cilj istraživanja, upoznavanje postojećih literaturnih spoznaja o problemu (uvod), planiranje postupaka koji će dovesti do rješenja (materijali i metode), izvođenje tih postupaka (rezultati), razmatranje dobivenih rezultata (rasprava) i odabir najboljeg rješenja postavljenog problema (zaključak). Vlastita aktivnost učenika tijekom praktičnog rada potiče razmišljanje i motivaciju da se problem riješi. Tako se stvara pozitivan krug učenja u kojem se misao i akcija, teorija i praksa, integriraju u jedinstveni model ponašanja. Novo spoznavanje, odnosno konstrukcija novih učeničkih koncepata tijekom praktičnog rada, najsličnija je iskustvenom, prirodnom učenju kad učenik vlastitom aktivnošću otkriva i daje smisao svijetu oko sebe.

Leopoldina Vitković, učiteljica biologije

            





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju