preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
eTwinning škola

PROJEKTI

  

Upute za roditelje i učenike


 

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

TIJEKOM OVE NOVONASTALE SITUACIJE,

MATERIJALE VAM SVAKI DAN

 PRIPREMA VAŠA STRUČNA SLUŽBA!heart

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

KORISNO

           

Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

INFORMACIJE

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čudesni svijet Šume Striborove
Autor: Andrea Dubaić Begić, 20. 1. 2020.

Lektirno djela Šuma Striborova, Ivane Brlić – Mažuranić, zainteresiralo je učenike 4.c  razreda, probudilo njihovu maštu i pokrenilo ih na putovanje postavljanja raznovrsnih pitanja i davanja kreativnih odgovora.

Na satu obrade lektirnog djela učenici su bili podijeljeni u grupe. Svaka od grupa trebala je osmisliti svoju „pizzu  pitanja“  te  napraviti naslovnicu kutiju Šume Striborove.  Nakon osmišljene igre s pitanjima  svaka grupa je odigrala igru i ponudila odgovore vezanih uz lektirno djelo.  Drugi dio sata grupe su dobile jedinstvena pitanja koja su ih potaknula na razmišljanje, analiziranje, suradnju, dogovor i realizaciju zadataka koje su obavili vrlo uspješno.  Učenici su kroz zadatke zamišljali da su  jedan lik iz bajke Šuma Striborova te pisali  pismo svom čitatelju. Kroz pismo je čitatelj  mogao saznati nešto o liku što ne piše u bajci. Druga grupa je izrađivala  plan začarane šume, označila put koji  će posjetiteljima pomoći da nađu  izlaz  iz  nje.  Treća je grupa izrađivala  omotnicu za bajku Šuma Striborova. Na unutarnjoj strani omotnice pisali su ukratko svoju preporuku za budućeg čitača  ( zbog čega bi po vama trebalo pročitati bajku). Zadnja, četvrta grupa trebala je izabrati jedan od glavnih likova iz bajke te zamisliti da je on/ona izgubio/izgubila nešto što je posjedovao/posjedovala. Njihov zadatak je bio osmisliti  i napisati oglas za novine za rubriku „Izgubljeno-nađeno“ kako bi pomogli tom liku.  Učenici četvrte grupe svoj zadatak su realizirali i kroz video uredak koji su samostalno snimili ispred Dvorca obitelji Pejačević  na temu zadanog zadataka na satu obrade lektirnog djela.  Snimljeni uradak su prikazali cijelom razredu koje je oduševilo sve učenike i učiteljicu.

Svi učenici bili u ponosni na rezultat svojih ruku djelo i  ponukani junacima iz Vlaka u snijegu  rekli: „Kad se ruke 4.c razreda  slože, sve se može!“smiley

učiteljica Renata Štefančić

fotozapis opširnije


 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju