preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

 

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Digitalni safari učenika OŠ Dore Pejačević Našice
Autor: Andrea Dubaić Begić, 7. 6. 2024.

Učiteljice Alenka Taslak i Mirjana Šutalo Vulić sudjelovale su ove školske godine s učenicima 5.c i 5.d razreda u eTwinning projektu pod nazivom “Spotting”. Inspiracija za ovaj projekt došla je nakon vijesti o rođenju žirafe bez pjegica u zoološkom vrtu Brights u Tennesseeju, SAD. Ova jedinstvena žirafa, koju smo nazvali Kipekee, postala je simbol našeg projekta.

više...


Cilj projekta bio je naučiti što više o povijesti i kulturi zemalja sudionica, kao i o njihovim jezicima. Kipekee je iz Sjedinjenih Američkih Država krenula na put svijetom, putujući kroz Finsku, Portugal, Tursku i Hrvatsku. Kako je usvajala nove spoznaje, tako je i prikupljala je pjegice koje joj nedostaju.

Učiteljica Mirjana Šutalo Vulić je s učenicima pripremila razigranu pjesmicu o Kipekee, dok je učiteljica Alenka Taslak upoznala učenike s digitalnim alatima poput Microsoft Copilota, Canve, Padleta i ChatterPixa, kako bi učenici na eTwinning platformi mogli razmjenjivati ideje s vršnjacima iz drugih zemalja. Svoje znanje naučeno o povijesti i kulturi zemalja koje je Kipkee posjetila učenici su testirali kroz interaktivne kvizove i igre poput Kahoota i Goosechasea.

Tijekom projekta odvijala se i online komunikacija na engleskom jeziku u realnom vremenu. Kako bismo saznali više o žirafama, zajedno s učenicima iz Portugala i njihovom učiteljicom Manuelom Correia te s učenicima iz Turske i njihovim učiteljicama Ayşenur Dede Gücüyener i Ayşe Girgin Çatan realizirali smo Skype video poziv sa Zakladom za očuvanje žirafa iz Namibije (Giraffe Conservation Foundation). Naši su učenici pokazali veliki interes i postavili puno dodatnih pitanja. Tako smo saznali da žirafe tijekom cijeloga života imaju jednaki broj pjegica. Saznali smo kako zbog lavova koji ih vrebaju žirafe jako malo spavaju i to u rasponima od pet do maksimalno 30 minuta nekoliko puta tijekom dana ili noći. Uvijek moraju biti na oprezu pa vodu piju u čudnom položaju.

Učenici su s oduševljenjem sudjelovali u eTwinning projektu, stekavši vrijedna znanja i iskustva. Ovaj projekt ostavio je dubok trag na njihovom obrazovanju i osobnom razvoju te s nestrpljenjem iščekuju nove prilike za učenje i rast kroz buduće eTwinning projekte u nadolazećim školskim godinama.

Alenka Taslak, učiteljica engleskog jezika

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju