preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

 

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultat 3. kola Croatian Makers lige u šk. god. 2023./24.
Autor: Andrea Dubaić Begić, 5. 3. 2024.

Treće kolo Croatian Makers lige, natjecanje iz edukacijske robotike, održalo se od 5. do 18. veljače 2024.g. na 31 lokaciji diljem Hrvatske. Ovo natjecanje je bilo “fizičko”, jedino takvo u ovoj školskoj godini.

U njemu je sudjelovalo 960 natjecatelja iz 280 natjecateljskih ekipa.

U našoj školi se 7.veljače 2024.g. održalo treće kolo natjecanja za škole na ovom području.

Od ukupno četiri tima u starijoj dobnoj skupini (regija Našice), naš tim je osvojio 1. mjesto skupivši maksimalnih 1043 boda za vrijeme od 45 sekundi. Od starijih ekipa su sudjelovali OŠ Josipa Kozarca, Slatina, OŠ kralja Tomislava Našice te ZTK Našice.

Naš tim su predstavljali slijedeći učenici: Emma Benčić, Petar Benčić, Stela Sokač i Matej Tomac.

U mlađoj dobnoj skupini su se natjecale dvije grupe: OŠ  Josipa Kozarca, Slatina te OŠ kralja Tomislava Našice gdje je OŠ  Josipa Kozarca, Slatina osvojila prvo mjesto sa skupljenih 860 bodova u vremenu od 25 sekundi.

Tema za ovu školsku godinu su godišnja doba i učenici istražuju kako se priroda mijenja tijekom jeseni, zime, proljeća i ljeta.

U trećem kolu robot vozi kroz proljetno šarenilo te uz vesele leptire i pjev ptica pomaže u sadnji različitog povrća. Osim sadnje, prolazi livadom u potrazi za vjesnicima proljeća.

Kako bi uspješno riješili zadatak, sudionici su trebali isprogramirati robota da samostalno prati crnu i bijelu liniju, pronalazi liniju, koristi RGB diode, reproducira melodiju i detektira prepreke ultrazvučnim senzorom.

Dodatno, starija dobna skupina je koristila i HuskyLens kameru koja se bazira na AI (Artificial Intelligence) tehnologiji te su je koristili za prepoznavanje oznaka. Kameru su prije rješavanja zadatka naučili da prepoznaje 2 različite oznake te programirali robot da se ponaša ovisno o oznaci koja je nasumičnim odabirom postavljena na stazu.

Čestitke svim učenicima na odličnom rezultatu i sretno u četvrtom kolu CM lige!

Ana Pavlačić, učiteljica informatike

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju