preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
„Biolog i ja“
Autor: Leopoldina Vitković, 12. 5. 2023.

„Biolog i ja“

Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“  koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.

Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.

Učenici su  sudjelovali su u radionicama:


Kozmetika s porukom

Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.

Fosili – pogled u Zemljinu prošlost

Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli  fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.

Male čarolije biologa

Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali  čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.

Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.



Priloženi dokumenti:
Biolog_i_ja_za_web.pdf (770.07 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju