« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Međunarodni dan tolerancije se svake godine obilježava 16. studenoga, jer su na taj dan 1995. godine članice UNESCO-a potpisale Deklaraciju o principima tolerancije.
Tolerancija podrazumijeva poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje različitosti u cijelome svijetu, neovisno o političkom uvjerenju, vjerskim, dobnim, rasnim ili spolnim razlikama. Razvijanjem tolerancije i međusobnog razumijevanja gradimo temelje za jaču, inkluzivniju i pravedniju školu za sve naše učenike. Poštivanjem različitosti stvaramo okruženje u kojem se svatko osjeća dobrodošlo i cijenjeno. Tolerancija nije samo vrijednost koja se promiče. To je temelj za izgradnju zajednice u kojoj svatko može dati svoj doprinos.
Tolerancija se uči u svakodnevnom životu i svakodnevnoj komunikaciji, stoga su se učenici 8.c razreda s učiteljicom Alenkom Taslak pomoću aplikacije Skype video pozivom povezali s učenicima iz Rabata, glavnog grada Maroka, i njihovim učiteljem Otmanom Hejiraom. Tijekom video poziva, učenici su se međusobno predstavili, razmijenili informacije o svojim gradovima te na kraju podijelili svoja razmišljanja o značaju tolerancije u njihovim životima.
Interakcija s učenicima različitih kultura pružila je našim učenicima priliku da razviju dublje razumijevanje i poštovanje prema različitostima koje svijet nudi. Tolerancija obuhvaća ne samo prihvaćanje različitoste, već i mogućnost učenja i osobnog rasta kroz te različitosti. Kroz ovu komunikaciju, naši su učenici naučili da, iako možemo dolaziti iz različitih kultura i imati različite običaje, svi dijelimo iste ljudske vrijednosti i težnje.
Ova iskustva su dragocjena jer pomažu učenicima da razviju empatiju i otvorenost prema drugima, što su ključne vještine za život u globaliziranom svijetu. Kroz ovakve aktivnosti, naša škola nastoji ne samo obrazovati učenike, već i oblikovati ih u globalne građane koji cijene i poštuju različitosti.