preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt Škola otvorenih vrata "Učiti kako učiti"
Autor: Sandra Poljak, 5. 12. 2011.

U petak, 3. prosinca 2010. godine u Osnovnoj školi Dore Pejačević Našice sedmi je puta ostvaren projekt Škola otvorenih vrata. Ove je godine nosio naziv „ Učiti kako učiti“.
Cilj je bio  roditeljima ukazati kako se na djeci primjeren način uče pojedini nastavni sadržaji
.

 


    Do sada su naše Škole otvorenih vrata bile radioničkog tipa i redovito smo u njihovu realizaciju uključivali roditelje, kao sudionike ili pak nositelje pojedinih radionica te kao posjetitelje i promatrače brojnih, sadržajno raznolikih aktivnosti. Ovog su  puta  roditelji  bili u funkciji samih učenika na nastavi.
    Ponukani idejama Nacionalnog okvirnog kurikuluma koji u centar svih školskih zbivanja stavlja dijete, odlučili smo našu školu pretvoriti u mjesto aktivnog učenja.
    U pripremnim smo aktivnostima na stručnim vijećima u listopadu i studenome 2010. god. razrađivali metodički najprimjerenije modele učenja pojedinih nastavnih predmeta te jasno određivali ciljeve  nastavnog sata,  očekivana učenička postignuća i kompetencije, na primjerima iz nastavne prakse. 
     Tog dana umjesto redovne nastave,  učenici su prva tri nastavna sata prisustvovali nastavi samo jednog nastavnog predmeta. Radilo se u 35 nastavnih radionica koje je posjetilo 138 roditelja.
    Iskusni metodičari naše škole, zorno  i strukturirano su prezentirali nastavne sadržaje, što je posebno važno na ovom uzrastu. Naglašavali su važnost ponavljanja obrađenih sadržaja i njihovu sistematizaciju na kraju radnog dana.
    Poslije završenih nastavnih aktivnosti provjerili smo koliko su učenici  zapamtili ono što se to vrijeme radilo na nastavi, a roditelje smo putem unaprijed pripremljenih  upitnika pitali, kako su se oni osjećali u funkciji učenika promatrača. 


Odgovori učenika nam  pokazuju da škola može i mora biti mjesto učenja učenika. Taj dan nije bilo učenika koji nije na nastavi zaradio pozitivnu ocjenu, a 80 %  učenika postiglo je visoka obrazovna postignuća.
Odgovori roditelja su indikativni, a sugestije su nam  poticaj za  buduće  zajedničke aktivnosti. 


Roditelji su bili zadovoljni što su mogli pratiti aktivnost svoga djeteta na nastavi. 90 % roditelja je izjavilo da pomaže ili uglavnom pomaže u učenju svom djetetu kod kuće i  što će moći stečeno iskustvo prenijeti i na učenje drugih predmeta.


Iz brojnih odgovora na pitanje Što vam se danas posebno svidjelo, odabrali smo one koji  pružaju cjelovitu sadržajnu i doživljajnu sliku tog dana u školi:

- „ Interaktivni rad učiteljice i djece, način na koji učiteljica djeci približava i pojašnjava temu, jasna i strukturirana koncepcija sata“
- „ …, svi se osjećaju i jesu uključeni. „
-    „ Autoritet i toplina učiteljice u odnosu prema djeci „
-   „ Razrada nastavnih sati, postupnost u podučavanju, slojevito obuhvaćanje nastavne cjeline, interdisciplinarno podučavanje. „

Roditelji su spremno iznijeli i svoje prijedloge i sugestije za daljnju suradnju. Neke od njih su:

Ovo je bilo pravo osvježenje. Predlažem češću organizaciju ovakvih dana. Predlažem i organizaciju tematskih dana, npr. o zanimanjima, događajima, povijesti, sportu,…“
„Već je velika vrijednost što vi sami unaprijeđujete rad u nastavi i ostvarujete bar dio vaših ideja „
„ Ubuduće više ovakvih zanimljivih projekata, tako učimo i mi kako pomoći svome djetetu. Zanimljivo je pratiti što se događa na satu i kako učitelj prenosi gradivo djeci. Mislim da i djeca vole ovakav način rada.“


 Tekst je pripremila pedagoginja Nada Balog

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju