Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Cilje projekta je proučavati gdje pojedine životinje žive, koje i kakve nastambe koriste, jel sami grade nastambe ili nastaju tuđe.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele nastamba za životinje, naučiti o načinu života raznih životinja i njihovih životnih uvjeta. Pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova.
|
Cilje projekta je proučavati gdje pojedine životinje žive, koje i kakve nastambe koriste, jel sami grade nastambe ili nastaju tuđe.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele nastamba za životinje, naučiti o načinu života raznih životinja i njihovih životnih uvjeta. Pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova.
|
Cilje projekta je proučavati gdje pojedine životinje žive, koje i kakve nastambe koriste, jel sami grade nastambe ili nastaju tuđe.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele nastamba za životinje, naučiti o načinu života raznih životinja i njihovih životnih uvjeta. Pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova.
|
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Cilje projekta je proučavati gdje pojedine životinje žive, koje i kakve nastambe koriste, jel sami grade nastambe ili nastaju tuđe.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele nastamba za životinje, naučiti o načinu života raznih životinja i njihovih životnih uvjeta. Pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova.
|
Cilje projekta je proučavati gdje pojedine životinje žive, koje i kakve nastambe koriste, jel sami grade nastambe ili nastaju tuđe.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele nastamba za životinje, naučiti o načinu života raznih životinja i njihovih životnih uvjeta. Pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova.
|
Cilje projekta je proučavati gdje pojedine životinje žive, koje i kakve nastambe koriste, jel sami grade nastambe ili nastaju tuđe.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele nastamba za životinje, naučiti o načinu života raznih životinja i njihovih životnih uvjeta. Pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova.
|
Cilje projekta je proučavati gdje pojedine životinje žive, koje i kakve nastambe koriste, jel sami grade nastambe ili nastaju tuđe.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele nastamba za životinje, naučiti o načinu života raznih životinja i njihovih životnih uvjeta. Pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova.
|
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.