preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

Korisno i zanimljivo roditeljima i učenicima

                                                                                          

Sanela Mandić Vidaković, stručni suradnik pedagog

zamjena Nina Huterer

ponedjeljak, srijeda, petak – 8.00 – 14.00

utorak, četvrtak– 13.00 – 19.00

kontak telefon 031 614-416, 091 4133 743

telefon i mobitel dostupni u radnom vremenu

 

 

 

Područja rada školske pedagoginje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tajne zanimanja i područja rada školskog pedagoga
Autor: Andrea Dubaić Begić, 17. 9. 2013.

Učenike treba usmjeravati da izrastu u sretne i emocionalno zdrave osobe


Za uspješno usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje nam omogućuje cjelovit razvoj pomaže i stručno osoblje naše škole

          

Lea Liović, naša školska pedagoginja, u našoj je školi prisutna od početka ove školske godine. Inače je i profesorica filozofije, a još se u osnovnoj školi opredijelila za rad s djecom. Otkrila nam je male tajne svog zanimanja i područja rada školskog pedagoga.

 

1. Čime se bavi školski pedagog?

Školski pedagog radi s učenicima, prepoznaje njihove poteškoće, darovitosti i potrebe. Također zadaća pedagoga je aktualizirati sve bitne sadržaje koji se događaju u školstvu, kako bi ključne informacije pravovremeno stigle do učenika, nastavnika i roditelja. Pedagog sudjeluje u svim fazama odgojno – obrazovne djelatnosti, od planiranja i programiranja do vrednovanja rezultata. Naprimjer, trenutno se bavim vrednovanjem završnih ispita fizike i povijesti za učenike osmih razreda, pripremam se za vrednovanje eksperimentalne provedbe zdravstvenog odgoja. U tijeku su predupisi prvašića, a upoznajem se i sa novinama o upisu u srednju školu. Uskoro obilježavamo i dan darovitih učenika pa za sve nastavnike pripremam i predavanje o važnosti praćenja i prepoznavanja darovitosti učenika. Pedagog također prati nastavni rad te predlaže načine i sadržaje za poboljšanje cjelovitog odgojno – obrazovnog rada u školi. Osobno smatram najvažnijom suradnju i dobru komunikaciju s cjelokupnim stručnim timom jer je tek tada produkt svakog rada poželjna djelotvornost i učinkovitost.

Jednom rječju, posao pedagoga je izuzetno dinamičan.

2. Zašto ste odabrali ovo zanimanje?

Još u osnovnoj školi znala sam da želim raditi s djecom, kao nastavnik ili stručni suradnik. S vremenom sam shvatila da je pedagogija to što želim, a filozofija mi je bila dodatni logičan izbor. Pedagog je često most između roditelja i škole te spona koja ih sa učenicima povezuje u jedan uzajamni proces kvalitetnog odnošenja.

3. Najčešći problemi u poslu?

Velik dio posla je administracija i papirologija, statistička obrada podataka te ostali tipični uredski poslovi koji oduzimaju puno vremena. Tako da često ostane puno manje vremena za ono što osobno najviše volim- neposredni rad s djecom. No, u takvim okolnostima djeca me već sama negdje pronađu, jer prepoznaju moju otvorenost za suradnju te mi se rado povjeravaju, što je za mene najveća potvrda rada jer su mi oni najveći kritičari.

 

4. Najčešći problemi učenika?

Najčešći problemi učenika su smetnje u učenju bilo da je riječ o strahu od učenja ili školskog neuspjeha, i ostali tipični vršnjački problemi: potreba za pripadanjem bilo razredu ili nekoj drugoj skupini, koja često iz učenika koji nema jake karakterne osobnosti potakne i sklonost ovisnostima raznih oblika. Naša je zadaća učiti takve učenike pravim i trajnim životnim vrijednostima.

5. Čime se bavite u slobodno vrijeme?

U slobodno vrijeme bavim se aerobikom, volim provoditi vrijeme s prijateljima,  pogledati dobar film i pročitati korisnu stručnu literaturu.

6. Poruka učiteljima i učenicima za kraj?

Osim činjeničnog znanja, koje učenici moraju usvojiti, trebamo ih učiti preuzimanju odgovornosti za svoja djela i postupke, te im pomoći u izrastanju u emocionalno sretne i zdrave osobe. Također važno je znati da nije ni ocjena uvijek mjerilo znanja, ponekad je bitnije učiti kvalitetema koje su potrebne za život i uživati u svemu što donosi osnovna škola: prve jedinice, petice, uspone, padove, i prva prijateljstva i ljubavi koje se pamte cijeli život.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju